Instructions: Each player starts with 7 random habits/facts about themselves. People who are tagged need to write on their own blog about their seven things, as well as these rules. At the end of your blog, you need to choose 7 people to get tagged and list their names. Don’t forget to leave them a comment telling them that they have been tagged and to read your blog!

Seven things I wanna share:

1. i'm weird. umm,..yeah, i guess everyone knows it already. Gusto ko lang ulit-ulitin. hehehe.

2. i'm an O.C. Hehehe.

3. i'm a hoarder. kami actually ni sir alex. lol! :))

4. i want to be a doctor. tamad nga lang ako. tsk.

5. popcorn and ice cream/chocolate go well together. promise!

6. i don't want my course.

7. i'm so poor in cooking but i'm good in eating :D.

Tag: Alphabet Version...

A - Age: 17

B - Band Listening To Right Now: Copeland baby!

C - Career: that i still don't know. tsk. :(

D - Drink or Smoke: drink occassionaly, as for now,though,i drink during my bar and mixology lab.

E - Easiest Friends To Talk To: weh. they know who they are. lol! :))

F - First Crush: si Dean. tsk. grade one. hahaha

G - Gummy Bears or Gummy Worms: gummy worms, yummy. :))

H - Have a Girlfriend/Boyfriend: girlfriend lang. lol! kidding! hahahaha

I - In love: o.0

J- Junk Food You Like: v-cut. pringles. spuds. potato chips. nova

K - Kids: :D

L - Longest Ride Ever: land trip, leyte to manila. tsk.

M - Making love out of nothing at all: nah

N - Names For Your Future Kids: damien marie

O - One Wish You Have Now: a miracle. toinks

P - Phobias: closed space

Q - Favorite Quote: :P

R - Reasons To Smile: marami

S - Sleeping Time: anytime

T - Time You Woke Up: quarter to 6. tsk. i went back to sleep, though

U - Unknown Fact About You: akin na lang yun :P

V - Vegetable You Hate: okra and anything slimy. ugh!

W - Worst Habit: akin na lang uli yun

X - X-rays You’ve Had: wala pa

Y - Yummy Foods: shux! madami! lol! :))

Z - Zodiac Sign: capricorn

I tag eumi. kingdaddyrich. neal. ignoramus. debbie.